Plastové obálky a ich využitie

Predávate oblečenie na internete? Tak to ste tu správne. Poradím vám, v čom posielať oblečenie lacno, rýchlo a tak, aby dorazilo v poriadku. Či už ste velikán alebo predávate značkové kúsky, určite si prajete, aby tovar prišiel v poriadku. Hneď na úvod mám pre vás dobrú správu. Oblečenie je najjednoduchšia vec na balenie. Nie je krehká, nemá ostré hrany a nemôže sa rozbiť. V článku si okrem základných obalov na oblečenie ukážeme aj nie príliš známy trik, ako zafixovať oblečenie v plastovej obálke. Visí vám oblečenie ešte na ramienku? Ak skladanie trička, džínsov alebo spodnej bielizne ešte nemáte v ruke, odkukajte to od profesionálov.

envelope-997009_640

Oblečenie potom môžete ešte vložiť do originálneho obalu od výrobcu, aby ste ho dodatočne ochránili pred prachom. Ak ho už nemáte, použite polypropylénové vrecko so samolepiacou páskou.  Najpopulárnejším obalom na oblečenie je plastová obálka na textil. Veľkou výhodou oproti iným obalom je cena. Alternatíva, ktorá by zabezpečila rovnakú kvalitu balenia ako  plastová obálka, sa vždy skladá minimálne z dvoch obalov. Ide tak o drahší variant, ktorý sa navyše zložitejšie balí. Plastová obálka má najlepší pomer ceny a výkonu. Je lacná, pevná, nepriehľadná, a dá sa rovno zalepiť pomocou samolepiaceho pásika.

envelope-2575249_640

Pre plastové obálky veľkoobchod však platia rovnaké pravidlá ako v móde – pokiaľ zvolíte zlú veľkosť, nefungujú. Preto plastovú obálku vyberte tak, nech v nej oblečenie nemá príliš veľa priestoru. Plastová obálka ale nie je nafukovacia. Niektoré objemné oblečenie v nej pravdepodobne nepošlete. Riešením sú krabice. Stačí pritom obyčajná trojvrstvová krabica v správnej veľkosti. Ak je tak akurát veľká, tovar v nej drží na mieste a nepríde zničené alebo znehodnotené.

Ukázala som vám, že najlepší pomer ceny a  výkonu má plastová obálka. Do budúcnosti však očakávam, že porastie tlak baliť všetok tovar do pevných obalov, akými sú kartónové krabice.

V niektorých sektoroch ale prestáva stačiť, že zásielka dorazí v poriadku. Zákazníci očakávajú balenie premyslené do najmenšieho detailu.